0 db

Garancia

Garanciális hiba bejelentése:

Sony termékek
Gyári Sony gép, kiegészítőt, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 1 814 4800 (munkanapokon 11:00-20:00 között ) –es telefonszámot, ahol a Sony munkatársai fognak segíteni neked.

Microsoft termékek
Gyári Microsoft gép, kiegészítő, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 80 018590 (munkanapokon 09:00-17:00 )-es telefonszámot, vagy látogass el a Microsoft weboldalára, és jelentsd be a hibát.




Kellékszavatosság

Üzletünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatossági igényt (a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se te, se mi nem tudtunk róla) érvényesíthetsz velünk szemben. Ennek keretében kérhetsz: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérted/nem kérhetted, úgy igényelhetsz árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végső esetben elállhatsz a vásárlástól.
Választott kellékszavatossági jogod helyett egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te vagy köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választanod).

A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már semmiképpen sem érvényesítheted. Használt termék esetén ez a határidő egy hónap.

A termék átvételétől (teljesítés) számított hat hónapon belül kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már Te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság
Termékhiba esetén választhatsz, hogy a fenti kellékszavatossági igényeidet nálunk kívánod-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresed meg (termékszavatosság). Termékszavatossági jogoddal kérheted a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igényed a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Fontos! Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényed eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényed már a gyártóval szemben érvényesítheted.


Garanciális feltételek
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.) -, a 45/2014 (II.26.) Kormány rendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed.


Gépek
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

Játékok
Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.
Szavatossági jogok, jótállás
Garanciaidő
Új gépek esetén: 12 hónap
Új kiegészítők esetén: 6 hónap, 
Új 10.000 Ft feletti kiegészítő estén: 12 hónap
Új szoftverek esetén: 12 hónap
Használt termékek esetén típustól függetlenül 1-6 hónap (A terméklapon feltüntetve!)