Kukurikú... Jó reggelt! Az állatok már régen készen állnak, bemelegítettek az izgalmas futamra. Egy különleges váltóverseny készülődik: kiskacsák, tyúkok, nyuszik, kutyák és kakasok állnak a rajtvonalnál. De vajon te mennyire haladsz majd gyorsan?
Játszd ki megfelelő pillanatban a kártyáidat, hogy elsőként haladj át a célvonalon!
Előkészületek:
Tegyétek a rajtvonal- és versenypályakártyákat, valamint a célvonalat az asztal közepére. Ezután válasszatok magatoknak csapatot, és vegyétek el a hozzájuk tartozó váltóbotot. Tegyétek őket a rajtvonalra, majd vegyétek el a megfelelő színű csapatkártyákat.
A játék célja:
Játszd ki a megfelelő kártyákat a megfelelő pillanatban, és léptesd a váltóbotodat úgy, hogy te haladj át elsőként a célvonalon.
Játék menet:
Minden körben a játékosok egyszerre kerül sorra. Először válasszatok egy kártyát, majd játsszátok ki őket egy időben.
- Kártyák kiválasztása - mindenki válasszon ki egy kártyát és helyezze az asztal közepére képpel lefelé.
- Kártyák kijátszása - miután mindenki letett egy lefordított kártyát az asztalra, egyszerre fordítsátok fel őket. Ekkor lépnek érvénybe a kártyák képességei. A kijátszott kártyák képpel felfelé az asztalon maradnak a korábban kijátszott kártyáitok mellett.
Ezután új kör kezdődik. Most már mindenkinek eggyel kevesebb kártya van a kezében.
A kártyák képességei:
- Kiskacsa - minden, a körben kijátszott kiskacsáért cserébe lépj egyet a váltóbotoddal.
- Tyúk - ha senki nem játszott ki kutyát, akkor lépj hármat a váltóbotoddal.
- Nyuszi - ha senki nem játszott ki kutyát ebben a körben ÉS csak te játszottál ki nyuszit, akkor lépj négyet a váltóbotoddal.
- Kutya - Megakadályozza más játékosok tyúk- és nyuszikártyáinak képességeit. Lépj annyit a váltóbotoddal, ahány kártya képességét megakadályozta a kutyád.
- Síp - A köröd végén vedd vissza az összes eddig kijátszott kártyádat a kezedbe.
- Kakas - Ismételd meg az előző körben kijátszott kártyád hatását.
Ha egy játékos áthalad a célvonalon (belép a dobozba) a játék véget ér. Ha többen egyszerre lépitek át a célvonalat, akkor az nyer, aki az adott körben a legtöbbet lépte.
Az Állati iramban egy különleges, pörgős társasjáték, amelyben a játékosok célja, hogy megfelelő időben használják ki az állat-kártyákat. Haladj előre a váltóbottal és közben próbálj a többiek fejébe látni. Vajon ők milyen kártyát tesznek le?
Doboz tartalma:
- 6 kártya a répa-csapatnak
- 6 kártya a padlizsán-csapatnak
- 6 kártya a kukorica-csapatnak
- 6 kártya a paprika-csapatnak
- 6 kártya a póréhagyma-csapatnak
- 3 versenypálya kártya
- 5 váltóbot
- 1 rajtvonal-kártya
- 1 célvonal (a doboz alja)