0 db

ÁSZF

Általános szerződési feltételek:

A regisztráció előtt kérünk, figyelmesen olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése). A KONZOLKIRALY.HU fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelzed, hogy teljes körűen megértetted és elfogadod a KONZOLKIRALY.HU mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálod az Információk oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseidre szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

Üzemeltetői adatok:

Üzemeltető megnevezés: Halász Pál egyéni vállalkozó
Székhelye: 6034 Helvécia, Fehértói d. 28.
Telephelye: 6000 Kecskemét, Hoffmann János utca 3.
Cégadatok:
Halász Pál egyéni vállalkozó
6034 Helvécia, Fehértói d. 28.
Adószám: 66447036-2-23
Nyilvántartási szám: 35071737
Telefon.: 0670/ 978 30 21
Nyilvántartásba vételi adatok:
Nyilvántartásba vételi szám:108/2014
Halász Pál 6034 Helvécia, Fehértói d. 28.
Statisztikai szám: 66447036479123103
Nyilvántartásba vétel: 2014. március 27.
Nyilvántartásba vevő:
Helvécia Nagyközség jegyzője , Turupuliné dr. Polyák Katalin
Webtárhely: Onecreative Marketing Professional Kft.

A szerződés nyelve: magyar
Telefonos elérhetőség: 06 70 884 0001
e-mail elérhetőség: info@konzolkiraly.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhoz szállítással, személyes átvétellel az üzletünkben is, ha a termék mellett fel van tüntetve, hogy van raktáron.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Azonnal átvehető üzletünkben: azt jelenti, hogy a termék raktáron van, tehát az üzletben megvásárolható, vagy kiszállítható. Amennyiben az általad kiválasztott terméknél ez a felirat szerepel úgy szeretettel várunk üzletünkben, vagy az árut interneten is megrendelheted, személyes átvétellel, avagy futárszolgálati kézbesítést is kérhetsz . 
Rendelésre: Ebben az esetben a termék nincs raktáron, de már forgalomban van, tehát ha jelzed felénk szándékodat miszerint egy ilyet szeretnél, mi megrendeljük neked és a megérkezéséről értesítünk. Rendelésedet leadhatod az interneten, telefonon keresztül vagy e-mailben is. 
Előrendelhető: Az ilyen státuszú játékok még nincsenek forgalomban, de a közeljövőben az üzletek polcaira kerülnek. Ha előrendelsz egy játékot, akkor a hozzánk beérkező első szállítmányból félrerakjuk neked a kívánt mennyiségben. Abban a nem várt esetben, ha az összes előrendelt mennyiségnél esetleg kevesebbet kapunk, a leadott előrendelések időbeli sorrendjében szolgáljuk ki rendelőinket. Éppen ezért javasoljuk a beszerezni kívánt termék minél hamarabb történő megrendelését. Amennyiben egyáltalán nem- vagy késve érkezik be raktárunkba a termék, a feltüntetett megjelenési időponthoz képest, úgy a nem- illetve a késedelmes teljesítésért, valamint az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak.
Új termék esetén 27% ÁFÁ-t tartalmaznak.
Használt termék esetén 0% ÁFÁ-t tartalmaznak. (Különbözet szerinti adózás)

Minden megrendelőnknek névre szóló számlát állítunk ki.

Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darab játékot takar, vagy rendszerhiba miatt látod, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a raktáron levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott játék reálisan az az üzletben van, illetve postázható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károdért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítünk, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron.

Használt termékek esete

Az oldalunkon megvásárolható egyes használt játékaink esetében, a teljes játékélményhez Online kód megléte is szükséges lehet, ami azonban nem garantált, hogy minden használt játékunk esetében még rendelkezésre áll (lévén egyszer használatos kódokról van szó). Amennyiben mindenképpen ragaszkodsz az Online kódhoz egy adott termék esetében, úgy kérjük vásárolj ÚJ JÁTÉKOT, mert ekkor garantált, hogy él az online kód!

Árak

A raktáron levő termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetned kell a termékért (ehhez addicionálisan hozzátevődik a futárdíj).
A rendelhető, előrendelhető termékek esetében feltüntetett ár, az árkalkulációkor fennálló piaci helyzet szerint került kialakításra. A rendelhető, előrendelhető termékek az árkalkuláció pillanatában még nincsenek ténylegesen az üzletben- sőt, előfordulhat, hogy még hosszú hónapokig nem is lesznek- az előrendelhető termékeknél mindig látod a termék adatlapján, hogy mikor érkezik. Ilyenkor az ármeghatározásnál a kiadó által felkínált árakat, valamint az aktuális devizaárakat vesszük figyelembe. Mivel a termékek raktárunkba érkezéséig sok idő eltelik(eltelhet), így külső tényezők- a kiadó áremelése, a forint jelentős gyengülése- arra kényszeríthet minket, hogy változtassunk az oldalon korábban megjelentetett áron. Természetesen abban az esetben, ha a változás pozitív irányú, akkor mi is csökkentjük az árainkat. Megjegyezzük, hogy az árkorrekció során mindig figyelemmel kísérjük a piacon levő kínálatot, és igyekszünk a legolcsóbbak maradni még az áremelés mellett is, hogy Neked a legjobb legyen. Ezért szeretnénk leszögezni, hogy a rendelhető, előrendelhető státuszú termékek esetében az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Fenntartjuk abban az esetben is, ha te már előrendelted, megrendelted az adott terméket.

Az előrendelhető termékeknél, az oldalon előforduló 1 Ft.-os termékdíj, csak az oldalon futó szoftver programozása miatt van megadva, mivel az 0 Ft.-os árat nem tud értelmezni. Ez nem jelenti azt, hogy a termék ennyibe fog kerülni! Ilyen esetekben arról van szó, hogy a termékre még mi sem kaptunk árajánlatot a beszállítóktól így nem tudunk kalkulálni vele, azonban szeretnénk jó előre jelezni, hogy a termék kapható lesz az üzletben. Az árváltoztatás jogát tehát itt is fenn tarjuk!

A még meg nem jelent konzolok, és azok játékainak árai tájékoztató jellegűek! Ugyanez áll a megrendelhető, aktuálisan nem raktáron lévő termékekre! Az oldal tulajdonosa semmilyen felelősséget nem vállal érte! Az esetleges árváltozásnál lehetőséget biztosítunk Neked az indoklás nélküli elállásra mindaddig, amíg az adott termék nem kerül postázásra.

Rendelési információk:

1. Általános információk, a rendelés menete

Rendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 14 óráig történik. Amennyiben a megrendelésedet később adod le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 14 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már a következő munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelésed elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

A rendelés menete:

Lényeg:
1. Regisztrálsz az oldalon
2. A megadott e-mail címre kapsz egy visszaigazolást
3. Bejelentkezel
4. A "KOSÁR" gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. A jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva megtalálod a kiválasztott játékok listáját
6. Szállítási illetve számlázási cím megadása
7."Megrendelés elküldése" gombra kattintás
8. Visszaigazoló e-mail megérkezik (amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adtad meg az e-mail címed vagy telített a postafiókod. Kérjük ellenőrizd a spam-mappádat is!)

Regisztráció nélkül is lehet rendelni tőlünk, telefonon: 0670/884-00-01
Telefonon történő rendelés esetén automatikusan elfogadod az Általános Szerződési Feltételeket.

Regisztráció törlése:

E-mailben (info@konzolkiraly.hu) tudod jelezni, ha töröltetni szeretnéd regisztrációdat.

Termékek kosárba helyezése

Ha egy terméket meg szeretnél rendelni, kattints a termék mellett található kosár-ikonra, amely mellett a termék státuszának megfelelő feliratot látsz. A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.

Kosár

A kosaradat bármikor elérheted a jobb felső sorban található kosár gomb megnyomásával.

Vásárlás véglegesítése

Ezt akkor tedd meg, ha a kosarad tartalmával elégedett vagy, és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretnéd vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.

Kitöltés

Kérünk minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. A piros csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.

Megjegyzés

Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.).

Átvétel módja

Legördülő sávból választhatod ki, hogy milyen módon szeretnél hozzájutni a termékhez. Személyes átvétellel-e, avagy futárszolgálattal.

Számlázási, szállítási cím módosítása

A kosár tartalma alatt láthatod személyes adatlapod is, amit itt is felülírhatsz, pl.: ha máshova kérnéd a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcímed.

Vásárlás

Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését a VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.

Rendelés törlése

Rendelésedet mindaddig törölheted, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak.
Rendelés törlését kérheted telefonon: 06 70 978 30 21, vagy e-mailben: info@konzolkiraly.hu

Bónuszrendszer

Vásárlásaid után az oldalunkon felhasználható pontokkal leszel gazdagabb. A bónuszrendszer során szerzett pontok a regisztrált profilodhoz kerülnek hozzáadásra.

Bónuszpontok jóváírása

Új termék vásárlása esetén a vásárolt terméked végösszegének 1%-át, használt termék esetén a vásárolt terméked végösszegének 2%-át a regisztrált profilod egyenlegénél jóváírjuk. A %-os értékeket mindig az adott termék értékéhez és kategóriájához igazítjuk, így előfordulhat, hogy adott esetben az érték eltér a fentiekben meghatározott %-os értéktől.

A vásárlás során szerzett pontok csak azt követően íródnak jóvá, amennyiben nem élsz a termék tekintetében az elállási jogoddal.

A rendszerhiba, technikai hiba, hackertámadás, stb. miatt tévesen jóváírt pontokkal kapcsolatban a pontok visszavonásának, módosításának a jogát fenntartjuk.

Bónuszpontok felhasználása

A jóváírt pontokat ezt követően akár azonnal levásárolhatod, amennyiben a fizetési módnál az online egyenleget választod.

Az online egyenlegből történő vásárlás esetén, amennyiben a kiválasztott termék ára megegyezik a pontjaid értékével vagy meghaladja azt, úgy abban az esetben az összes pontodat fel kell használnod a vásárlásra, azaz nincs lehetőség arra, hogy csak a pontjaid bizonyos részét használd fel a vásárlásra és a többi részét az egyenlegeden tartsd. Amennyiben a kiválasztott termék ára kevesebb, mint az összegyűjtött pontjaid értéke, úgy az egyenlegedből a termék árát levonjuk, a fennmaradó pontod pedig továbbra is elérhető lesz az egyenlegeden.

Pontjaid egyenlegtörténetét bármikor ellenőrizheted profilodban, amely tartalmazza, hogy milyen termék után, mikor és mennyi pontot gyűjtöttél, valamint, hogy milyen termékre, mikor és mennyi pontot használtál fel.

1 pont értéke megegyezik 1 Ft-tal.

Az egyenlegen szereplő pontok Ft-ra átváltására nincs lehetőséged, azt kizárólag levásárolni tudod.

Az oldal esetleges szünetelése, felfüggesztése, az egyenlegeden szereplő pontjaidat nem áll módodban levásárolni. A pontok felhasználása csak az oldal zavartalan működése során elérhető. Az oldal esetleges megszűnése esetén pontjaid is megszűnnek, így azokat ebben az esetben sem tudod levásárolni.

Elállás 

Jogod van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldöd írásbeli nyilatkozatodat az info@konzolkiraly.hu email címre. A nyilatkozatod mindenképp tartalmazza:a rendelési nevedet, a címedet, a visszaküldeni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, e-mailedet.

Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttasd üzletünkbe. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.

Szoftverek esetében az elállási jog csak kibontatlan állapotban érvényes, ha a gyári csomagolás nem sérült. Gépek, kiegészítők esetében kibontáskor is. 
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Amennyiben ezen vizsgálatnál jelen kívánsz lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelzed, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igényed szerint – a költségek vállalása esetén – Részedre adunk másolatot.

Amennyiben a vásárlásért futárdíjat is fizettél, cégünk azt is visszatéríti neked, de a visszaküldés díja téged terhel, valamint kötelezhető vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére! A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől 14 napon belül visszatéríteni a vételárat. A visszatérítés módja a vásárlás szerinti fizetési mód (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terhel téged.

A termék visszavételéhez nem vagy köteles az eredeti számlát elhozni, azonban köteles vagy az összes tartozékot visszaszolgáltatni.

Nem illet meg az az elállás joga, ha a termék egyedi, kifejezetten a kérésedre készült.

2. Egyedi esetek szabályai

Adatlap, adatmódosítás

A regisztrációkor megadott adataidat használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós, és aktuális adatokat adj meg!
Adataidat az ADATMÓDOSÍTÁS alatt érheted el, itt lehetőséged van ezek felülírására is. Az ADATLAP-ot a legfelül találod.

Szállítási és fizetési lehetőségek

Az oldalunkon megrendelt termékeket az GLS futárszolgálat segítségével, utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád, amennyiben azt szeretnéd. Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető. Ha mégis a személyes átvételt preferálod, úgy üzletünkben készpénzes vagy bankkártyás fizetés ellenében (Kecskemét, Hoffmann János utca 3.) veheted át a terméket.

Futárszolgálat

A kiszállítás az GLS futárszolgálat segítségével történik, aki kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújt.

Ennek keretében igénybe vehető:
* Házhoz-szállítás minden címre
* GLS csomagpontra szállítás
* Országosan 1-2 munkanap kézbesítési idő

Országosan választható az GLS futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!
Ha sikertelen a kézbesítés, akkor a futár egy értesítő levelet hagy, melyben értesít az újra kézbesítés időpontjáról.

Szállítási díjaink a következők:
  • 3 vagy több termék rendelésekor a szállítási díj: INGYENES
  • 14.999 Ft összérték feletti rendeléskor a szállítási díj: INGYENES 
  • 1 vagy 2 termék, 14.999 Ft összérték alatt a szállítási díj: 990 FT
A szállítási költség a csomagban található áru értékétől függ, az értékhatár megállapításánál a szállítási költség nélküli összeget kell figyelembe venni. (Pl.: ha a csomagban található szoftver ára 6990, a szállítási költség 990 Ft, a csomag átvételekor fizetendő utánvételi összeg így 6990 plusz 990, vagyis 7980 Ft lesz.)

Fontos!

A hétfőtől csütörtökig 14:30- ig leadott rendelések a következő 1-2 munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 14:30 után leadott rendeléseket 2 munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 14:30 előtt leadott megrendeléseket leghamarabb hétfőn legkésőbb kedden kapod kézhez.
A pénteken 14:30 után leadott megrendelések kedden kerülnek kiszállításra.

Fontos!

Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagot külsős cég szállítja ki Neked, sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérdd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértésedet köszönjük!

Személyes átvétel

A megrendelt termékeket Kecskeméten személyesen is átveheted üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben nem tudsz 3 munkanapon belül jönni a raktáron levő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesd fel, mikor szeretnéd átvenni a csomagodat. Ha ezt elmulasztod, és 3 munkanapon belül nem veszed át a terméket, a rendelésedet töröljük.
Üzletünk címe:
6000 Kecskemét, Hoffmann János utca 3.
Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig: 10-19 óráig, Szombaton: 10-17 óráig

Garancia

Garanciális feltételek

Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.) -, a 45/2014 (II.26.) Kormány rendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed.

Gépek
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.

Játékok

Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.
Szavatossági jogok, jótállás

Garanciaidő

Új gépek esetén: 12 hónap
Új kiegészítők esetén: 6 hónap
Új kiegészítő 10.000 Ft feletti érték esetén : 12 hónap
Új szoftverek esetén: 12 hónap
Használt termékek esetén típustól függetlenül 1-6 hónap (A terméklapon feltüntetve!)

Kellékszavatosság

Üzletünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatossági igényt (a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se te, se mi nem tudtunk róla) érvényesíthetsz velünk szemben. Ennek keretében kérhetsz: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérted/nem kérhetted, úgy igényelhetsz árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végső esetben elállhatsz a vásárlástól.
Választott kellékszavatossági jogod helyett egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te vagy köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választanod).

A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már semmiképpen sem érvényesítheted. Használt termék esetén ez a határidő egy hónap.

A termék átvételétől (teljesítés) számított hat hónapon belül kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már Te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Termékhiba esetén választhatsz, hogy a fenti kellékszavatossági igényeidet nálunk kívánod-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresed meg (termékszavatosság). Termékszavatossági jogoddal kérheted a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igényed a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Fontos! Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényed eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényed már a gyártóval szemben érvényesítheted.

Adatkezelés

A honlapon keresztül történő vásárláshoz először regisztrálnod kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérünk, hogy add meg teljes nevedet, e-mail címedet, telefonszámodat, szállítási és számlázási címedet. Adatkezelési jogosultságunk a Te hozzájárulásodon alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adsz meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat. A kézbesítéshez szükséges adatokat rendelkezésükre bocsátjuk. A megszerzett adatokat statisztikai szempontból hasznosítjuk, hogy ezek által még jobban ki tudjuk elégíteni látogatóink és vásárlóink igényeit.
A regisztráció folyamán egy saját magad által választott jelszót állíthatsz be adataid védelmére. Regisztráció után lehetőséged van adataid megváltoztatására vagy regisztrációd törlésére (e-mailen vagy telefonon keresztül). Adataidat a törlési kérelmed megtételiéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetőséged kérni.

A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. Arról tájékoztatunk, hogy adataid megadásával hozzájárulsz, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk Számodra. Amennyiben úgy érzed, hogy a személyes adataidhoz fűződő jogodban sérelem ért, ez esetben tiltakozhatsz az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhatsz. Jogaid, lehetőségeid részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Panaszkezelés

Észrevételeidet, esetleges panaszaidat az info@konzolkiraly.hu email címre várjuk. Konfliktus esetén mindenképp törekszünk a békés megoldásra, tájékoztatunk, hogy jogod van békéltető testülethez fordulni:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a KONZOLKIRALY.HU általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni.

Jelen ÁSZF a www.konzolkiraly.hu oldalra való közzétételével lép hatályba.
Az ÁSZF megváltoztatására a Szolgáltató egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása ezt indokolttá teszi.
Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Kecskeméti Járás Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

Árukereső.hu ÁSZF  kiegészítés:
A www.arukereso.hu (Online Comparison Shopping Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat az Online Comparison Shopping Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.